خاطرات یک ادمین شبکه

اطلاعات عملیاتی در زمینه شبکه، سایت، هلپ دسک، کلاینت، سرور

خاطرات یک ادمین شبکه

اطلاعات عملیاتی در زمینه شبکه، سایت، هلپ دسک، کلاینت، سرور

این سایت ماحصل تجربیات شخصی است که در نتیجه سالها کار حرفه ای در حوزه شبکه و انفورماتیک به صورت نخصصی گردآوری است. تنها هدفم از تهیه این وبلاگ، مستند سازی و کمک به همکاران و علاقه مندان عزیز در استفاده مطلوب تر و صرفه جویی در زمان است. تقدیم با افتخار

  • ۰
  • ۰

اگر تازه وارد یک شبکه بزرگ شدید، نگران نباشید، اولین قدمی که باید بدانید این است که شما در این راه تنها نیستید، و اگرچه کسی کنار شما نباشد اما ابزارهای فناوری اطلاعات هستند!

بسیار خب، پس دست به کار شوید، و به خودتان اعتماد کنید. یکی از نرم افزارهای بسیار کاربردی که می توانید در این راه از آن استفاده نمایید، نرم افزار AngryIPScanner است. این نرم افزار مثل نامش با عصبانیت تمام، شبکه شما را بررسی کرده و دل رو روده شبکه را برای شما در می آورد! :)

شما با استفاده از این نرم افزار و یک اسکن ساده، عملا به لیستی از کامپیوترهای متصل به به شبکه و وضعیت آنها دست خواهید یافت. این نرم افزار حتی قابلیت اسکن در شبکه های دیگر را (به شرط دسترسی) دارد. پس بسیار می تواند شما در شناسایی وضعیت اولیه یاری نماید و برآوردی از اندازه شبکه و چارچوب آن به شما دهد.

اما با وجود حضور رقبایی دیگر برای این نرم افزار، علت استفاده از این نرم افزار نسبت به نرم افزارهایی نظیر LanSurviour، Mylanviewer و ...، عملکرد بسیار پایدارتر آن است. اطلاعات این نرم افزار خلاصه است و به قول معروف صغری کبری هم نمی چیند.

شما با استفاده از این نرم افزار، امکان ردیابی کلاینت یا سرورهای متصل به شبکه را نیز خواهید داشت. انگری آی پی اسکنر، کلیه لیست دیوایس های سیار یا ثابت را که به شبکه شما اتصال دارند برای شما نمایش خواهد داد. از این موضوع می توانید برای فهمیدن اتصال دستگاه ها، و جلوگیری از دسترسی های غیرمجاز در آینده نیز استفاده نمایید.

این نرم افزار، تنها برای اجرا نیازمند جاواست، که نسخه آخر آن را نیز می توانید از لینک زیر دانلود نمایید:

AngryIPScanner دانلود


  • ۹۶/۰۱/۱۸
  • علی فنایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی